Transfer Merkezi Yöneticisi Tam Zamanlı
2024-09-27 10:48 Taşımacılık Bozüyük 65 görüntülemeler Referans: 495İş Detayları
E-ticaret kargo taşımacılığında sunmuş olduğu katma değerli hizmetlerle iş ortaklarının dağıtım süreçlerini geliştirmeyi hedefleyen HepsiJet, yenilikçi hizmet anlayışıyla Türkiye’deki e-ticaret taşımacılık ve teslimat sisteminin yeniden şekillendirmektedir. 81 ilde 160’ı aşkın şubesiyle hizmet sağlayan HepsiJet; 2500’e yakın taşımacısı ve 50’den fazla filo aracı ile birbirinden farklı hizmet modelleri ile her geçen gün büyüyen bir markadır. HepsiJet; Bugün Randevulu Teslimat, Ertesi Gün Randevulu Teslimat ve Kapıdan Randevulu İade gibi hizmetleri ile sektörde fark yaratmaktadır.
-
Tercihen üniversitelerin ilgili bölümlerinden lisans mezunu,
-
Kargo, lojistik veya transfer merkezi yönetimi alanında en az 6 yıl deneyimli.
-
Microsoft Office gibi programları etkin olarak kullanabilen,
-
Ekip yönetim tecrübesine sahip ve liderlik yönü kuvvetli,
-
Güçlü yazılı ve sözlü iletişim becerilerine sahip,
-
Disiplinli, planlama ve takip yeteneği güçlü ve analitik düşünebilen,
-
Çözüm odaklı raporlama, planlama ve organizasyon kabiliyeti yüksek,
İŞ TANIMI
-
Kargo ve lojistik operasyonlarının günlük yönetimi (gelen-giden kargo, yükleme, boşaltma, sevkiyat, iade, vb.) süreçlerinin etkin şekilde yönetilmesini sağlamak,
-
Paketlerin doğru şekilde işlenmesi, ayrıştırılması ve zamanında sevkiyat için transfer merkezi operasyonlarını koordine etmek,
-
Transfer merkezine ulaşan tüm kargoların zamanında, hatasız ve güvenli bir şekilde varış noktalarına gönderilmesini sağlamak,
-
Operasyonel süreçlerin analizini yaparak darboğazları tespit etmek ve süreçleri iyileştirmek için projeler geliştirmek,
-
Stok yönetimi, depo düzeni ve yükleme-boşaltma süreçlerinde sürekli iyileştirme sağlamak,
-
Operasyonel performansın izlenmesi ve KPI (Anahtar Performans Göstergeleri) takibi; sevkiyat süresi, dağıtım hızı, maliyet verimliliği, kargo hataları gibi metriklerin raporlamak,
-
Vardiya planlaması yaparak personel yönetimini sağlamak; iş gücünün verimli kullanılmasını ve yüksek performansı hedeflemek,
-
Çalışanların performansını izlemek, performans değerlendirmeleri yapmak ve gerekli aksiyonları almak,
-
Üst yöneticileri ve diğer departmanlarla iş birliği yaparak ortak hedeflere ulaşmak,
-
Sorumlu olduğu ekibin eğitimlerinin planlanması, İnsan Kaynakları ile bütünleşmiş bir şekilde çalışarak kaynak planlamasını yapmak, çalışanın gelişimi ve performansları ile ilgili performans artışına yönelik olarak hedefleri belirlemek ve buna bağlı olarak kariyer planlamalarını yapmak, gerekli görülen hallerde kaynak planlaması, süreç iyileştirme ve optimizasyonu ile birlikte oluşabilecek organizasyonel değişiklikleri planlamak ve uygulanmasında ilgili bölüm/birim ve ekipler ile işbirliği yapmak,
-
İş sağlığı ve güvenliği yönetmeliklerine uygun bir çalışma ortamı oluşturmak ve bu kuralların sıkı bir şekilde uygulanmasını sağlamak,
-
Haftalık ve aylık performans raporları hazırlamak ve üst yönetime sunmak.
Aday Kriterleri
-
Tecrübe: En az 2 yıl tecrübeli
-
Eğitim Seviyesi: Üniversite(Mezun), Yüksek Lisans(Mezun)
-
Askerlik Durumu: Tecilli, Yapıldı, Muaf
-
Ehliyet: B sınıfı
Şirket Açıklaması
Yönetim merkezi İstanbul, Şişlide, operasyon merkezi ise Kocaeli, Gebzede bulunan şirket, Türkiye'de faaliyet gösteren ilk perakende e-ticaret sitelerindendir.[3][4] Elektronik, Moda, Ev Yaşam, Kırtasiye, Ofis, Oto, Bahçe, Yapı Market, Anne, Bebek, Oyuncak, Spor, Outdoor, Kozmetik Kişisel Bakım, Süpermarket, Pet Shop ve Kitap, Müzik, Film Hobi gibi 30dan fazla kategoride yaklaşık 160 milyondan fazla ürününün satışı yapılmaktadır.