Daha iyi fırsatlara hızlı erişim için Giriş Yap. Hesabınız yoksa buraya tıklayın.

Müşteri Hizmetleri Temsilcisi Geçici

2024-06-25 09:40   Taşımacılık   Bilecik   49 görüntülemeler Referans: 306
İş Detayları

Bilecik Merkezdeki Şubemizde "Müşteri Temsilcisi" pozisyonunda değerlendirilmek üzere çalışma arkadaşları arıyoruz.

Genel Nitelikler

  • En az ön lisans, tercihen lisans mezunu

  • Lojistik ve taşımacılık sektöründe kariyer hedefleyen

  • Tercihen müşteri deneyimine sahip

  • Gelişime ve öğrenmeye açık, yeni fikir ve önerilerle süreçleri iyileştirebilecek, araştırmacı

  • İletişim becerileri güçlü, güler yüzle müşteri odaklı hizmet sunmaya istekli

  • Takım çalışması ve işbirliğine yatkın, şube hedeflerine birlikte koşmaya hazır, esnek çalışma saatlerine hevesle uyum sağlayacak

  • Sonuç ve çözüm odaklılığı kuvvetli, pratik

  • MS Office (özellikle Excel) programlarına hakim, sistem ve ekran kullanımına yatkın

  • Önem taşıdığımızın farkındalığına ve gerekli iş disiplinine sahip

  • Erkek adaylar için askerlik hizmeti ile ilişiği bulunmayan ya da en az 2 yıl tecil hakkı bulunan

İş Tanımı

  • Şubelerimize kargo işlemleri için gelen müşterileri güler yüzle karşılayarak, müşteri talebine ilişkin işlemleri ilgili ve özenli bir şekilde gerçekleştirmek,

  • Şubelerimizdeki gelen-giden kargo operasyonunu sağlamak, günlük planlamaya destek olmak

  • Şubelerimize gelen telefonları cevaplayarak doğru bilgi akışı sağlamak ve yönlendirme yapmak, müşteri memnuniyetini artırmaya yönelik öneriler sunmak

  • Müşteri şikayetlerinin çözülmesini sağlamak veya çözümüne destek olmak

  • Kargoların yönlendirme ve iade işlemlerinin zamanında, planlı bir şekilde yapmak, teslim edilmeyen kargoların sebeplerini araştırmak ve sonuçlandırmak

  • Kargo tahsilatlarını gerçekleştirmek

  • Şube hedeflerine (teslimat, çağrı karşılama, satış, vb.) ulaşılmasına destek olacak görüş ve öneriler geliştirmek.

Aday Kriterleri

Tecrübe: Tecrübeli / Tecrübesiz

Eğitim Seviyesi: Ön Lisans(Mezun)

Şirket Açıklaması
1979 yılında Celal Aras tarafından kurulan Aras Dağıtım ve Pazarlama ile eriştiğimiz dağıtım ağı gücümüzü taşımacılıkta da kullanma kararı alarak 1989'da Aras Kargo'nun temellerini attık. Kuruluşumuzdan itibaren sektöre getirdiğimiz yeniliklerle hizmet kalitemizi geliştirerek Avusturya Postanesi ile 2013te % 25 hisseyle başlayan güç birliğine, bugün Avusturya Postanesinin %80 çoğunluk hissesiyle devam ediyoruz. 14 bölge müdürlüğü, 28 transfer merkezi, 1000'e yakın şube, 2000 Aras Burası noktası, yaklaşık 16 bine yakın istihdam gücümüz ile günde ortalama 1 milyon kapı çalıyoruz.
2016 yılından itibaren ise gerçekleştirdiğimiz uçtan uca teknoloji yatırımlarıyla operasyon şirketinden teknoloji şirketine dönüşerek, geleceğin kargo deneyimini tasarlama hedefi ile çalışmalarımızı sürdürüyoruz.
Teknoloji yatırımlarıyla yepyeni bir kargo deneyimi yaratarak bugün, değişen tüketici beklentilerine uygun hayata geçirilen yatırımlarımızla sektörün otomasyonla iş üreten en önemli oyuncularından biri haline geldik. Aras Kargo olarak on binlerce kurumsal müşteriye hizmet veriyoruz. E-ticaret sektörünün en çok tercih ettiği ve güvendiği iş ortaklarından biri konumundayız.
Dönüşüme öncülük eden bir şirket olarak çevreye, topluma ve ekonomiye katkı sağlamaya, Türkiye ekonomisi için katma değer üretmeye devam ediyoruz. 2021 yılında dünyanın en büyük kurumsal sürdürülebilirlik inisiyatifi olan UN Global Compacte (Birleşmiş Milletler Küresel İlkeler Sözleşmesi) imza attık. Sürdürülebilirlik Rotası olarak adlandırdığımız yol haritasıyla rotamızı sıfır karbona çevirdik. Eylül 2022de tüm faaliyetlerimizde bugün iyi ve değerli ne varsa, yarına taşıma hedefiyle sektörün ilk sürdürülebilirlik raporunu yayınlamanın gururunu taşıyoruz.