Daha iyi fırsatlara hızlı erişim için Giriş Yap. Hesabınız yoksa buraya tıklayın.

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi Uzaktan

2024-05-06 11:18   Taşımacılık   Bilecik   77 görüntülemeler Referans: 188
İş Detayları

Karayolu Yolcu Taşımacılığı alanında faaliyet gösteren şirketimizin Çağrı Merkezi Biriminde görevlendirilmek üzere;

  • Evden (Home Office) çalışabilecek,

  • Evinde bilgisayarı (Masaüstü ya da Laptop) ve sabit interneti olan (Minimum 16 Mbps download, 1.5 Mbps upload hızında),

  • Diksiyonu düzgün, akıcı konuşma becerisi olan,

  • İnsan ilişkilerinde başarılı ve İkna kabiliyeti yüksek,

  • Vardiyalı sistemde çalışabilecek,

  • Gerektiğinde esnek çalışma saatlerine ayak uydurabilecek,

  • Tercihen Çağrı merkezi ya da Müşteri Hizmetleri tecrübesi olan çalışma arkadaşı arayışımız bulunmaktadır.

İş Tanımı

  • 7 gün 24 saat hizmet veren Çağrı Merkezimize gelen çağrılara kurum standartlarına uygun cevap vermek.

  • Bilet satış, rezervasyon, bilgi, şikâyet, istek, öneri, teşekkür vb. işlemeleri doğru şekilde yaparak gerekli kayıtları bilgisayar ortamında tutmak.

Aday Kriterleri

  • Tecrübe: Tecrübeli / Tecrübesiz

  • Eğitim Seviyesi: Lise(Mezun), Ön Lisans(Öğrenci), Ön Lisans(Mezun), Üniversite(Öğrenci), Üniversite(Mezun)

  • Askerlik Durumu: Yapıldı, Tecilli

Şirket Açıklaması
Kâmil Koç Otobüsleri A.Ş. Türkiyenin ilk karayolu yolcu taşıma şirketi olarak 1926 yılından beri faaliyetlerine devam etmektedir.
Kurucusu Kâmil Koçun müşteri memnuniyeti ve iş ahlâkı ilkeleri ışığında sektöründe lider ve öncü olmaya devam etmektedir.
Kâmil Koç, 2019 yılında Avrupanın en büyük şehirlerarası otobüs ağını kuran FlixBusın iş ortağı olmuştur. 2013 yılından beri 100 milyondan fazla yolcusuna hizmet veren FlixBus bugün 35 ülkede 2.500den fazla güzergâhı birbirine bağlayarak herkes için çevreci ve akıllı seyahat imkanı sunmaktadır.
Kamil Koç, FlixBus iş ortaklığıyla sunduğu konforlu ve kaliteli seyahat deneyimine ek olarak, teknolojik hizmetlerini yeni bir seviyeye taşıyacak ve Türkiyede 60 il ve 288 ilçede sunduğu seyahat noktasını iş ortağı ile birlikte Avrupanın 35 ülkesine kadar genişletecek.
Kamil Koç, kurum misyonu olarak her zaman yolcu memnuniyetini ön planda tutmakta ve sektöre hizmet standardı belirleme konusunda öncü olmaktadır. Türkiyenin şehirlerarası yolcu taşımacılığına sayısız ilkler ve yenilikler kazandırmıştır. 1926'dan beri edindiği tecrübe ile günümüz yolcu ihtiyaçlarını doğru anlamakta ve yolcu memnuniyeti için personel ve donanım açısından yüksek bir hizmet kalitesi sunmaktadır.
Kâmil Koç Otobüsleri A.Ş. bugün Türkiyenin en büyük 500 firması arasında yer almaktadır.