Daha iyi fırsatlara hızlı erişim için Giriş Yap. Hesabınız yoksa buraya tıklayın.

Yönetilen Servis Hizmetleri Uzmanı Uzaktan

2024-10-24 11:03   Hizmet   Bilecik   41 görüntülemeler Referans: 547
İş Detayları
  • Üniversitelerin ilgili teknik/mühendislik bölümlerinden mezun,

  • Problem çözme, analitik düşünme, sorgulama ve araştırma yeteneklerine sahip,

  • Kritik sistemleri analiz edebilecek ve sistemin iyileştirilmesinde önerilerde bulunabilecek,

  • Analitik düşünce yeteneğine sahip, neden sonuç ilişkisini etkili şekilde kurabilen,

  • İletişim becerisi güçlü, farklı bölümlerle koordinasyonu sağlayabilecek,

  • Windows İşletim Sistemleri konusunda en az 2 yıl deneyim sahibi,

  • Hyper-V, VMWare, ESX teknolojilerine hakim,

  • Sunucu işletim sistemleri yönetimi ve yapılandırılması (Windows, Linux) konusunda tecrübe sahibi, tercihen MCSE / MCITP, RHCE sertifika sahibi,

  • Microsoft sunucu sistemlerinin (AD, Server&Client Ailesi, MSSQL ve Microsoft Azure) yönetiminde bilgi sahibi,

  • Sunucu, veri depolama, replikasyon ve SAN switch alt yapılarının yönetiminde bilgi sahibi,

  • Veritabanı Yönetimi alanında en az 2 yıl deneyimli,

  • MS SQL veya PostgreSQL sunucusu hakkında bilgi sahibi,

  • İyi derecede sözlü ve yazılı İngilizce bilgisine sahip.

İş Tanımı

  • Kurumsal Müşterilerden Global veya başka kanallardan iletilen arıza ve taleplerin ilk analizini yapıp eskale edilerek analize uygun olarak müşteri şikayetlerine ihtiyaca yönelik çözüm üretmek, genel bir problemi işaret ediyorsa ilgili L2 MS Network&Güvenlik ve L2 MS Cloud ekipleri ile koordineli ilerlemek,

  • Sorumluluğundaki Sistem ve Hizmetleri yönetmek, operasyonunu yapmak

  • Kurumsal müşterilerin Yönetilen Hizmetler topolojisi, teknolojisi ve çözümlerinin planlama, geliştirme, işletim ve performans izlemesini yapmak,

  • İlk kontakta çözülemeyen ya da hızlıca yapılamayacak talepler ile ilgili ticketları, L2 ekibine eskale ederek çözümünü sağlatmak,

  • Kurumsal müşteri şikâyet sürecinde kullanılan toollarla ilgili performans takibi yapmak, önerileriyle toolların kurumsal müşteri şikâyetlerinde daha etkin kullanılmasını sağlamak,

  • Bilgi güvenliği ve SOX açısından kritik olan müşteri datalarının gizliliğini ve güvenliğini garanti edecek şekilde çözümü uygulamak.

Seni Neler Bekliyor?

  • Farklı çalışma modeli alternatifleri sunan “Ahenk” ile çalışma fırsatı! (Uzaktan, Hibrit, Ofisten)

  • #buradakariyervar uygulamamız ile otonom kariyer fırsatı!

  • Mesleki ve kişisel eğitim & gelişim fırsatları! (Liderlik Gelişim Programları, Focus Data-RPA-Agile-İnovasyon Sertifika Programları)

  • Anlaşmalı üniversite ve dil okulları ile eğitim desteği!

  • Bireysel & takım koçluğu ve mentorluk programları!

  • Takdir ve ödüllendirme uygulamaları!

  • Annelere özel okulun ilk günü/karne günü izni!

  • Online psikolog, sağlık, diyetisyen, veteriner ve bitki danışmanlığı desteği!

  • Sosyal kulüpler ile keyifli, zinde ve mutlu bir çalışma ortamı!

  • Çalışanlara özel indirim ve kampanyalar!

Aday Kriterleri

  • Tecrübe: Tecrübeli / Tecrübesiz

  • Eğitim Seviyesi: Ön Lisans(Mezun), Üniversite(Mezun), Yüksek Lisans(Öğrenci), Yüksek Lisans(Mezun), Doktora(Öğrenci), Doktora(Mezun)

Şirket Açıklaması
Bir Turkcell grup şirketi olarak 1999 yılında kurulduğumuzda amacımız hep eşsiz bir müşteri deneyimi yaşatmaktı.
Yıllar geçse de amacımız hiç değişmedi ve bugün biz yine aynı odak noktası ve artan heyecanımızla; toplam 15 lokasyonda, 16 binden fazla çalışanımızla firmaların müşteri deneyimini iyileştirmeye devam ediyoruz.
Telekom sektöründeki köklü tecrübemizin yanı sıra; finans, sigorta, e-ticaret, perakende, ulaştırma, hızlı tüketim, havacılık, otomotiv, teknoloji, enerji ve kamu sektörlerinde hizmet vermekteyiz.
Eşsiz müşteri deneyimine ulaşabilmek için geleneksel bir kanal olan ve Ana Hizmetlerimizin altında yeralan çağrı hizmetlerimize; Dijital, Teknolojik ve Danışmanlık Hizmetlerimizi de ekleyerek güçlendirdik.
Daha hızlı, tasarruf sağlayan, kolay ulaşılabilen bir müşteri deneyimi sunmak için RPA (Robotik Süreç Otomasyonu), Dijital Yardım Masası, Social Sniffer, Konuşma Analizi, Bulut Santral, Chat & Chat Bot gibi dijital hizmetlerimizi kullanıyoruz.
Müşteri deneyimi uçtan uca bir süreç olduğu için; Deneyim Tasarımı, Kalite & Araştırma Yönetimi gibi danışmanlık hizmetlerimiz ile bu deneyimin tasarım aşamasını da analitik bir bakış açısıyla sunuyoruz.
Ana hizmetlerimiz içerisinde yer alan çağrı hizmetlerimizi ise sadece ses kanalı ile vermekle kalmayıp, görüntülü görüşme ve otomatik sesli yanıt sistemleri (IVR) ile destekleyerek müşterilerimize eşsiz bir deneyim yaşatıyoruz.