Daha iyi fırsatlara hızlı erişim için Giriş Yap. Hesabınız yoksa buraya tıklayın.

Ürün Yöneticisi Uzaktan

2024-06-03 09:01   Hizmet   Bilecik   53 görüntülemeler Referans: 272
İş Detayları
  • Kapsamındaki uygulamanın finansal yaşam döngülerinin yönetilmesi,

  • Kapsamındaki uygulamanın ITIL ve COBIT temelli teknik yaşam döngülerinin yönetilmesi,

  • Kapsamındaki uygulama için açılmış ticketların çözülmesi, gerekli durumlarda eskale edilmesi ve takip edilmesi

  • Uygulama servislerinden, IIS yönetiminden ve sunucularda gerekli alarmların kurulması,

  • Uygulama sunucularının izlenmesi, bakımlarının düzenli yapılması, (Patch, Restart),

  • Tüm uygulama ve servis alt yapısının gerekli olan bilgi güvenliği/siber güvenlik güncellemelerinin yapılması,

  • Üründe yapılan geliştirmelerin canlıya alımı, canlıya alım sonrası testlerinin gerçekleştirilmesi,

  • Ürün ve servislerin topolojisinden sorumlu olunması ve gerekli iyileştirmelerin yapılması ya da yaptırılması.

Nitelikler

  • Devops çözümleri konusunda bilgi ve deneyim sahibi,

  • Robotic process automation çözümlerinde bilgi ve deneyim sahibi,

  • C#, VB .NET gibi nesne yönelimli programlamada geliştirme becerileri bulunan,

  • Sistem yönetimi ve uygulama yönetimi yapan, Devops deneyimi bulunan,

  • Ürün yöneticisi, proje yöneticisi, analist geçmişi ile yazılım geliştirici rolünü bütünleştirebilmiş,

  • İş geliştirme aşamasında teknik ve finansal teklife konu fizibilite hazırlayabilen, satış ve satış sonrası süreçlerde sunum ve temsil yeteneği bulunan.

Aday Kriterleri

  • Tecrübe: 2 - 4 yıl arası

  • Eğitim Seviyesi: Üniversite(Mezun), Yüksek Lisans(Öğrenci), Yüksek Lisans(Mezun), Doktora(Öğrenci), Doktora(Mezun)

Şirket Açıklaması
Bir Turkcell Grup şirketi olarak 1999 yılında kurulan Turkcell Global Bilgi; Türkiyede ve Ukraynada olmak üzere toplam 15 bin çalışanı ile markaların müşteri deneyimini iyileştiriyor. Turkcell Global Bilgi, telekom sektöründeki derin tecrübesinin yanı sıra; finans, e-ticaret, perakende ve havayolları sektörlerindeki uzmanlığı ve geniş müşteri portföyü ile hizmet veriyor. Müşteri deneyimi odaklı sektörel çözümlerle; müşteri hizmetleri, müşteri kazanımı, tele-satış, teknik destek, yardım masası, müşteriyi elde tutma ve sadakat, tahsilat, müşteri değerinin geliştirilmesi, müşteri bilgileri yönetimi ve analizi alanlarında değer yaratıyor.
Turkcell Global Bilgi; müşteri deneyimini yüz yüze hizmet (saha ekipleri), telefon, sesli ve görüntülü yanıt sistemleri (IVR & IVVR), e-posta, SMS, web, yeni nesil müşteri deneyimi platformu BiP ve sosyal medya gibi birçok farklı kanaldan yönetiyor.
Müşterilerinin memnuniyet notuna, satış ve tahsilatı artırma hedeflerine değer bazlı fiyatlama modelleri ile ortak olan Turkcell Global Bilgi, sektör uzmanlığı ile stratejik bir iş ortağı olarak hareket ediyor. Böylece kurumsal müşteriler kendi işlerine daha iyi odaklanırken, uzmanlık alanları dışındaki konularda operasyonel maliyetleri azaltılmış veya kontrol altında tutulmuş olmaktadır.