Daha iyi fırsatlara hızlı erişim için Giriş Yap. Hesabınız yoksa buraya tıklayın.

Robotik Kodlama Eğitmeni Tam Zamanlı

2024-04-15 15:35   Eğitim   İstanbul   82 görüntülemeler Referans: 116
İş Detayları

Üniversitelerin Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği öncelikli olacak şekilde ilgili eğitim fakültesi bölümlerinde okuyan veya mezun olup Robotik Kodlama deneyimine sahip,

Okul Öncesi veya Anaokulu Öğretmenlerinden okuyan veya mezun olup Robotik Kodlama eğitimlerine ilgisi olan,

Matematik, Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmenliği bölümlerinde okuyan veya mezun,

Uzaktan eğitim uygulamalarına hakim ve etkileşimli dersler işleyebilecek,

7-18 Yaş arası çocuk ve gençlerle iyi iletişim kurabilen,

Eğitim teknolojilerini derslerinde uygulayan,

Öğretmenlik mesleğini seven, başarı odaklı, yaratıcı, yenilikçi,

Yarı zamanlı/Tam zamanlı çalışabilecek,

Uzaktan Çalışmaya yatkın,

Öğretmenlik mesleğinin öneminin bilincinde,

Üniversite mezunu veya yetiştirilmek üzere üniversite öğrencisi,

Her ders çocukların hayatlarına dokunabilme heyecanına sahip, tecrübeli veya yetiştirilmek üzere tecrübesiz çalışma arkadaşları arıyoruz.

Şirket Açıklaması
İNOKİDS olarak amacımız, bu eğitim ile öğrencilerin bir problemin çözümüne yönelik gerçek bir mekanizma geliştirmelerine olanak sağlayarak sadece tüketen değil üreten bireyler olarak yetişmeleri.
Çocuklara, gerçek robotları ve gerçek kodu kullanarak inovasyonu sevmelerini öğretiyoruz.
İnokids, derin bir öğrenme deneyimi sağlar; öğrencilere STEM in temelinde olan teknoloji, robot ve yapay zeka tanıma ve kullanma imkanı sağlamaktadır.
Kodlama ve algoritma ile çocuklar 21. yüzyıl becerilerinden; problemlere farklı yönleriyle bakıp çözümler üretebilmeyi, sistemli ve yaratıcı düşünebilmeyi ve en kısa çözüm önerileri sunabilmeyi kazanırlar. Çünkü; öğrenciler algoritma mantığını kavradıklarında her şeyin belirli bir düzen içerisinde gerçekleştiğini, belirli bir sıra ile olmadığı zaman yapılması gereken işlemlerin gerçekleşmediğini kavrarlar. Kodlama sadece bilgisayar bilimleri ile sınırlı olmayıp, disiplinler arası etkileşim açısında da çok önemlidir.
Algoritmik düşünme, analitik düşünme, eleştirel düşünme, problem çözebilme, tasarım odaklı düşünme gibi çağımızın becerilerinin önemini farkeden bir çok gelişmiş ülke bu yolda eğitim sistemlerinde köklü değişiklik yapma yoluna gitmişlerdir. ABD, İngiltere, Fransa, Finlandiya, Almanya, Güney Kore, İsrail gibi ülkeler 21.yüzyıl becerileri ile donatılmış yeni bireylerin yetiştirilmesi için erken yaşta kodlama eğitimi ile bu becerileri kazandırmak amacıyla ilkokuldan itibaren eğitim müfredatlarına kodlama dersini eklemişlerdir