img
2. Dünya Savaşı yılları... Uluslararası ticaretin durgun olduğu, pek çok şeye ihtiyaç duyulan bir dönem. Dr. Nejat F. Eczacıbaşı tarafından 1942 yılında İstanbul Kartal'da kurulan seramik atölyesinde 8 işçi çalışıyor, sofra ve süs eşyaları üretiliyor. Savaş sonrasında ticaret tekrar normale dönüyor. Türkiyenin ekonomik gelişimine ve şehirleşmesine paralel olarak tesis de hızla büyüyor ve tüketici talepleri doğrultusunda, lavabo ve klozet gibi ürünlere odaklanıyor. O dönemde geleceği parlak görünen seramik banyo gereçleri üretimi, 1958'de Kartal'da bir üretim tesisinin açılmasını gerekli kılıyor. Her geçen gün büyüyen markaya, 1966 yılında çalışanların oylarıyla VitrA adı veriliyor. 1977'de dönemin en yeni teknolojileri kullanılarak Bilecik Bozüyük'te yeni bir fabrika kuruluyor. 80lerin sonunda armatür, 90larla birlikte karo seramik fabrikasının hizmete girmesiyle, Bozüyük, VitrAnın ana üretim kampüsü haline geliyor. VitrA'yı bugünkü başarılı konumuna getiren süreç, 1983'te Almanya'ya yapılan ilk dış satımla başlıyor. VitrA, önce dünya devleri için üretim yapmaya, 90'lı yıllardan itibaren de ürün gamını genişletmeye ve yurt dışı operasyonlarını oluşturmaya başlıyor. 2000'ler ise markalaşmada yol ayrımına gelinen yıllar oluyor. VitrA, banyo dünyasını akılcı, estetik ve bir o kadar da duyarlı olarak yeniden tanımlayarak, banyo kültürüne yeni bir kavram getiriyor. Konfor ve teknolojiyi bir arada kullanarak banyo mekanlarını yaşam alanlarına dönüştürüyor. ArGe'yi öncelikli kılarak dünyanın önde gelen tasarımcılarıyla çalışan VitrA, banyoda ihtiyaç duyulan tüm ürünleri tasarlama ve üretme kapasitesiyle, sektördeki yerini sağlamlaştırıyor. Global bir marka olma stratejisi çerçevesinde, yoluna dünya devlerini bünyesine katarak devam ediyor. Türk seramik sektöründe ilk yurt dışı şirket satın almasına imza atarak, 2006da Almanya pazarının tanınmış seramik kuruluşlarından Engers Keramik'i bünyesine katıyor. 2007de dünyanın en köklü ve tanınmış seramik markası Villeroy & Boch AG'nin Karo Bölümünün, 2008de ise lüks banyo mobilyaları pazarında Avrupa lideri Burgbad'ın çoğunluk hisselerini alıyor. Bugün VitrAnın yanı sıra, Artema, Villeroy&Boch, Burgbad ve Engers markalarıyla hizmet veren Eczacıbaşı Yapı Ürünleri, sektöründeki en geniş ürün yelpazesine ve üretim kapasitesine sahip. 60 yıllık deneyimiyle, banyo ve karo ürünleri toplamında Türkiyede pazar liderliğini elinde bulunduruyor. Gelirlerinin %80ini yurt dışından sağlayan Eczacıbaşı Yapı Ürünleri, ülkemizin toplam seramik sağlık gereçleri ihracatının %50sinden fazlasını gerçekleştirirken, AB ülkelerine yapılan ihracatta karo ürünleriyle birinci sırada yer alıyor. VitrAnın geniş ürün gamı, renk, malzeme ve boyut çeşitliliği, herkes için özel ve farklı bir banyo yaratılmasına olanak tanıyor. İnovasyon çalışmalarının odağına insanları koyan VitrA, kullanıcıların hayatını her anlamda iyileştirmek ve kolaylaştırmak için, Bozüyükteki inovasyon merkezinde pek çok yenilik geliştiriyor. Tüm bu süreçlerde doğal kaynakları koruma sorumluluğuyla hareket ediyor, Blue Life adını verdiği yaklaşımla, tasarım ve üretimden yönetime, her alanda sürdürülebilirliği esas alıyor.

2 Bulunan İlanlar

Vitra Karo Sanayi Ve Ticaret A.Ş.

Genel Başvuru (Engelli Adaylar)

2024-11-01 08:30   Üretim / Endüstriyel Ürünler   Bozüyük Tam Zamanlı   ₺
VitrA Karo Bozüyük üretim tesislerimizde görevlendirilmek üzere; Türkiye İş Kurumuna kayıtlı ve yasa gereği engelli kapsamında değerlendirilen ve Fabrikamızda üretimde çalışabilece...
Vitra Karo Sanayi Ve Ticaret A.Ş.

Genel Başvuru (Engelli Adaylar)

2024-09-26 09:39   Üretim / Endüstriyel Ürünler   Bozüyük Tam Zamanlı   ₺
VitrA Karo Bozüyük üretim tesislerimizde görevlendirilmek üzere; Türkiye İş Kurumuna kayıtlı ve yasa gereği engelli kapsamında değerlendirilen ve Fabrikamızda üretimde çalışabilece...